انتصاب فرمانده جدید لشکر 28 کردستان
تاريخ : 29 / 8 / 1392برچسب:, | 13:4 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امیر کیومرث شرفی به عنوان فرمانده جدید لشکر 28 پیاده سنندج معارفه شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از تسنیم، امیر منوچهر کاظمی امروز در مراسم معارفه فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با احیاء فلسفه امام راحل در راستای زنده نگه‌داشتن امر به معروف و نهی از منکر حرکت کرده است.

وی گفت: حضور حماسی ملت ما برگرفته از پیام عاشورا بوده است و حمایت آنها بیانگر این است که حرکت نظام اسلامی جهتی درست بوده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش تصریح کرد: 8 سال دفاع مقدس حقانیت نظام را در منطقه و جهان ثابت کرده است.

وی با بیان اینکه کردستان یکی از استان‌های پرچم دار امر به معروف و نهی از منکر در کشور بوده است، گفت: مردم غیور کردستان در سنگر جهاد و دفاع از آب و خاک میهن اسلامی همواره در کنار سربازان نظام مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

امیر کاظمی افزود: نیروهای مردمی و نظامی کردستان در مقابل تمام دشمنان نظام در طول دوره‌های مختلف جانفشانی بسیاری نشان دادند و ارتش به عنوان سرباز ملت و نظام اسلامی افتخار خدمت در این خطه ولایت‌پذیر را دارد.

کاظمی گفت: کارنامه لشکر کردستان با توجه به حضور پررنگ و مقتدر در صحنه‌های مختلف یک کارنامه درخشان است که همه موفقیت‌های این لشکر در سایه ولایتمداری حاصل شده است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران 48 هزار شهید را در کنار شهدای دیگر ارگان و نهادهای دیگر تقدیم نظام اسلامی و صیانت از آرمان‌های آن کرد که 10 نفر از این شهدا، شهدای یگان غرب کشور هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار نظام اسلامی در سایه حضور مردم در صحنه رقم خورده است و این اقتدار اکنون به تمام دنیا ثابت شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح ثامن ائمه(ع) گفت: این طرح یک طرح مناسب و موفق بود که تحول خوبی را در حوزه امنیتی غرب کشور ایجاد کرد و توان دفاعی کشور را افزایش داد.

امیر کاظمی افزود: این طرح بزرگ زمان‌بر بود که باید در طول 5 سال اجرای می‌شد ولی با تلاش همه جانبه این طرح در  2 سال به اجرا در آمد و با حداقل بار مالی برکات زیادی را ایجاد کرد.

وی به انتصاب امیر کیومرث شرفی به عنوان فرمانده لشکر کردستان اشاره کرد و گفت: امیر شرفی با سابقه 104 ماه خدمت و 30 درصد جانبازی یکی از سربازان لایق ولایت است که می‌تواند از هده وظایف خود برآید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا